Wednesday, February 21, 2007

PERJALANAN ANDA MENUJU KEJAYAAN BERMULA DI SINI,

PERJALANAN ANDA MENUJU KEJAYAAN BERMULA DI SINI,

Sememangnya menceburkan diri dalam dunia perniagaan di internet adalah satu langkah bijak dan akan menjanjikan pendapatan lumayan tidak kira samada secara sampingan atau sepenuh masa. Mengikut kajian, terdapat lebih dari 9 juta pengguna internet di Malaysia. Cuba bayangkan jika 1 peratus dari pengguna internet di Malaysia menjadi pelanggan anda, tidakkah ia sesuatu yang menguntungkan.

Kali ini saya just nak kongsi jer dengan anda tentang kelebihan lain join mymode dan prepaid4u.net ni...Banyak sebenarnya kelebihan join mymode ni...sayang lah coz saya x pernah pun dengar mymode masa dulu (percayalah, saya langsung tak pernah pun dengar mymode sebelum ini). saya tahu mymode ni dah lama pun dari member yang dah join mymode masa awal2 syarikat mymode dibuka dan setia sampai sekarang. apa yang saya tahu, dia bukan cari orang pun, just guna untuk sendiri dan jual topup pada member kalau ada yang nak. sampai sekarang masih dengan mymode...so,nampak tak.... korang yang join ada pilihan sama ada nak buat seperti member saya tu atau mencari ejen...dan itulah kelebihan mymode ni nak dibandingkan dengan yang lain.untuk next post, saya akan beritahu apa bonus yang anda akan dapat apabila menjadi ejen di bawah team kami di prepaid4all...see u next time ;)



Teruskan perjalanan anda










No comments: