Saturday, February 10, 2007

Daftar sebagai VIP


Jadi Agent Mymode

Selepas pendaftaran Agent Mymode selesai anda akan memperoleh 4 digit No PIN untuk memulakan urus niaga dengan Mymode. Admin akan mengUpgrade keahlian Free Member anda kepada Ahli VIP dan seterusnya anda boleh mengakses ruangan STARTERKIT untuk memuat turun (download) Guideline Lengkap Mymode yang telah disediakan untuk semua agent berdaftar beserta dengan Marketing Plan yang dikeluarkan oleh syarikat.

Website anda juga akan diaktifkan secara automatik dan anda boleh menggunakan alamat website ini untuk tujuan promosi bagi mendapatkan downline.


Saya disini cuma nak kongsi bersama dengan anda semua


Tahukah anda berapa yang diperlukan untuk memulakan perniagaan Prepaid Card? Untuk menyimpan stok hanya 10 keping setiap topup card dari pelbagai telco, sahaja anda memerlukan sekurang-kurangnya RM5,000 ringgit tidak termasuk kos-kos lain seperti sewa kedai dan sebagainya. Tetapi, anda tidak perlu mempunyai modal yang besar untuk menyertai perniagaan MyMode ini. Anda boleh mula menjadi agen MyMode dengan bayaran penyertaan serendah RM65 sahaja!! Sebenarnya nilai ini terlalu kecil jika dibanding potensi keutungan yang bakal anda perolehi.

Di MyMode setiap urus niaga akan diproses secara automatik oleh Server Gateway Mymode. Syarikat telah mewujudkan 10 Gateway mengikut telco-telco tertentu yang anda gunakan samada Maxis (012/017), Digi (014/016) atau Celcom (013/019). Anda akan diberikan Nombor PIN untuk mengakses ruangan ahli dimana semua kegiatan perniagaan anda direkodkan. Segala aktiviti atau urusniaga anda akan dicatatkan dalam masa sebenar (in real time process) oleh sistem. Tiada kesilapan, tiada penipuan. Semuanya boleh dipantau sendiri melalui Mobile Lounge MyMode yang disediakan oleh pihak syarikat. Antara lain anda boleh memeriksa penyata jualan anda, penyata bonus, pengiraan bonus, senarai downline, aktiviti downline, promotion dan pelbagai lagi.

DAFTAR PERCUMA
Email saya kat sini
016-9013530

No comments: